Останні новини

У Тернополі відбувся форум підприємців «Управління персоналом: ефективна стратегія для власників»

56457814 307670333255455 1076156437433942016 n28-29 березня на форумі «Управління персоналом: ефективна стратегія для власників» у Тернополі 150 підприємців, що керують чи володіють бізнесом, обговорили перспективи і останні тенденції управління персоналом.

Подія організована Центром інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, основаним на базі Клубу Ділових Людей Україна, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business.

Форум «Управління персоналом: ефективна стратегія для власників» – чудова нетворкінг-платформа, де підприємці обмінюються досвідом, налагоджують контакти, отримують цінні компетенції від експертів. Ми організували цей захід, щоб почути думки різних сторін, людей, бізнесів про управління персоналом – зазначив керівник Центру Микола Савуляк.

55731040 2201053273315457 7506059089017831424 n

Перший день форуму, 28 березня, пройшов у форматі діалогу, активного нетворкінгу та обговорення практичних кейсів у сфері управління персоналом. Спікер, експерт з управління людськими ресурсами, бізнес-тренер, консультант, фасилітатор Владислава Мазо розповіла про актуальні тренди бізнесу, ринку праці та наголосила: “Цілі бізнесу досягаються через реалізацію цілей людей”.

Коуч, СЕО та власник Міжнародної Консалтингової Групи «Живе діло» Алла Заднепровська проаналізувала сучасне бізнес-середовище, успішні підходи в управлінні персоналом та моделі взаємодії лідера і команди.

Сьогодні фокус бізнесу з технологій зміщується в сторону людей. Важливо ставити людей в центр, розвивати бізнес і спілкуватись так, щоб вони відчували себе потрібними, на своєму місці і досягали результатів. Саме тому бізнес повинен набути рис людини, а не системи. Потрібно пам’ятати, що компанію формують не кадри, а ЛЮДИ, – зазначила експерт.

Психолог, коуч, автор психологічних ігор та методик, HR-консультант Людмила Малиновська представила способи застосування ігрового підходу в бізнесі. Гра, як стверджує спікер, є ефективною формою оцінки персоналу, що допомагає зняти психологічні блоки та відкрити приховані можливості людини.

На панельній дискусії «Тренди управління персоналом: перспективи та виклики» 3 директори/власники бізнесу обговорили систему мотивації, особливості підбору персоналу та визначили, що спільні цінності, бажання працівників навчатись і змінюватись –  важливіші, ніж компетенції. Аудиторія активно коментувала, долучалась до розмови і наводила приклади з власного досвіду.

Учасники панельної дискусії:

●         Оксана Ранюк, керівник відділу персоналу ТОВ "Торгова група "Арс-Кераміка";

●         Руслан Савчишин, директор “MagneticOne Group”;

●         Наталія Семенюк, начальник служби управління персоналом ПрАТ Тернопільський молокозавод.

Мій ріст як підприємця формувався під час подібних заходів. Цей форум познайомив з різними людьми бізнесу,  став місцем обміну ідеями та досвідом і це надзвичайно цінно, –  зазначив Сергій Зварич, власник оптичного центру "Комфорт Оптика".

Представник ЄБРР Наталія Бандера та керівник Центру інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ Микола Савуляк представили програми для розвитку бізнесу, що викликали велике зацікавлення аудиторії. Також в рамках форуму був організований нетворкінг, під час якого учасники знайомились, спілкувались та налагоджували ділові контакти.

55719315 2226163377632994 3074182383243624448 n

В другий день форуму проходила бізнес-гра “12 вал” на визначення дванадцяти базових компетенцій. Разом з автором гри Людмилою  Малиновською, ігро-техніками Анною Зайцевою та Ксенією Моцною учасники проводили оцінку власних ділових якостей, вчились швидко реагувати на різні змодельовані ситуації, визначали свої сильні та слабкі сторони, здобуваючи новий досвід.

Гра – хороший інструмент для бізнесу, роботи з персоналом і собою. Коли чуєш думку десятьох людей щодо конкретного питання – стаєш багатшим на десять ідей та рішень в розвитку себе, власного проекту чи будь-якої іншої навички, – прокоментувала Анна Зайцева, співзасновник HR-кав'ярні, сертифікований ігро-технік бізнес-гри «12 вал».

Сьогодні, в час стрімких змін суспільства, важливим є формування нового мислення, стратегій і бізнес-моделей, в яких ЛЮДИ – ключова складова сталого розвитку бізнесу. Форум “Управління персоналом: ефективна стратегія для власників” створив чудову можливість для знайомства з актуальними трендами, ефективними моделями та інструментами в сфері управління людським капіталом та бізнесу в цілому.

Погода
Погода у Тернополі
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Новини тернополян

Thumbnail Моє ім'я Галина звертаюсь до всіх небайдужих! Милі добрі люди! Всі у кого є серце і у кого є діти, і хто розуміє, що значить втратити кохану дитину - благаю: допоможіть!
Thumbnail Життя – це любов! Без любові немає життя, немає продовження роду. Любити і бути коханими – найбільше щастя, і іншого не треба!
Thumbnail 25 тернопільських медсестер за сприяння Тернопільського міськрайонного центру зайнятості отримали ваучери на підвищення кваліфікації за напрямом «Інформаційні технології в медсестринстві» в Тернопільському державному...
Thumbnail Ще до закінчення підрахунку голосів ні для кого вже не було таємницею, хто з кандидатів пройшов у другий тур, а хто так і залишився сидіти на лаві запасних.
Thumbnail Дев’ятикласники Тернопільської ЗОШ №8 побували на екскурсії в ТОВ «ОСП Корпорація «Ватра», яку організували фахівці Тернопільського міськрайонного центру зайнятості.
Thumbnail Фахівці Тернопільського міськрайонного центру зайнятості організували ярмарок вакансій ВП «Експлуатаційне вагонне депо Тернопіль» та ВП «Тернопільська дирекція залізничних перевезень» регіональної філії «Львівської...
Thumbnail Як краще пізнати себе? Як зрозуміти ближніх? Який в мене настрій? Що саме мені потрібно робити для саморозвитку? На ці та інші питання на березневому засіданні клубу «Час Z», що діє при...
Thumbnail 1000 і одна ідея для започаткування власної справи зацікавила безробітних тернополян, які відвідали клуб бізнес-подій, що діє у Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості.
Thumbnail Наша Анютка тільки почала своє життя в березні 2014 року, а вже у вересні змушена була змінити свою затишну домашню колиску на лікарняне ліжко.