fortuna gif

Останні новини

З грудня зросте розмір соціальної допомоги для людей з інвалідністю

dopomoga 3 85З наступного місяця зросте розмір соціальної допомоги для людей з інвалідністю.

1 грудня цього року відбудеться підвищення прожиткового мінімуму, а отже зростуть і відповідні соціальні виплати людям з інвалідністю – це близько 10 видів виплат.

Детальніше...

Центр підтримки підприємництва скоро запрацює у Тернополі

kolektyvУ Тернополі відкриють регіональний Центр підтримки підприємництва, який працюватиме при департаменті економічного розвитку і торгівлі обласної державної адміністрації за підтримки проекту «Підвищення інвестиційної привабливості України та конкурентоспроможності регіонів».

Детальніше...

Михайло Головко: «Аграрний ринок — це механізм виведення коштів за корупційними схемами»

golovko d164 1Україна — переважно аграрна держава, але чомусь наші землі пустують і агропромисловий комплекс не годує українців, заводи з виготовлення сільгосптехніки не дають високих економічних показників росту, а люди з села тікають через відсутність роботи і умов для нормального життя. І тікають не лише у міста, а й за кордон.

Детальніше...

Податкова проведе інтернет конференцію на тему:" Як ввозити і розмитнювати іноземні авто"

avtoГоловне управління ДФС у Тернопільській області спільно з інформаційним порталом 0352.ua продовжує цикл Інтернет-конференцій з питань роз'яснення основних положень Податкового кодексу України та інформування про діяльність Головного управління ДФС у Тернопільській області та Тернопільської митниці ДФС. Зокрема, 22 листопада 2017 року з 11.00 до 12.00 год. триватиме Інтернет-конференція на тему «Ввезення та розмитнення імпортних авто» за участю в. о. начальника Тернопільської митниці ДФС Андрія Любомировича Саварина.

Дізнайтеся чи перевірятимуть вас у 2018 році

perevirkuНаказом Державної регуляторної служби України від 16.11.2017 №139 затверджено План здійснення комплексних заходів державного нагляду (контролю) на 2018 рік. Нагадуємо, що згідно зі ст. 5 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» підставою для проведення комплексного планового заходу державного нагляду (контролю) щодо суб’єкта господарювання є внесення одного й того самого суб’єкта господарювання до планів здійснення заходів державного нагляду (контролю) різних органів державного нагляду (контролю). Такий комплексний плановий захід проводиться один раз на рік, а усі  контролюючі органи, які запланували перевірити даного суб’єкта господарювання, можуть його перевірити виключно у строки, встановлені Планом здійснення комплексних заходів державного нагляду (контролю) на 2018 рік. Дізнатися, кого планують перевірити у 2018  році можна тут. Нагадаємо, Державна регуляторна служба України спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та за підтримки Офісу ефективного регулювання (BRDO) запустила пілотний модуль планування заходів державного нагляду (контролю) ІАС ДНК.

Для яких господарських операцій не застосовують РРО

rroГоловне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, що відповідно до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок. Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України (далі – Положення), передбачено, що позареалізаційні надходження – це надходження від операцій, що безпосередньо не пов’язані з реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг) та іншого майна (включаючи основні засоби, нематеріальні активи, продукцію допоміжного та обслуговуючого виробництва), у тому числі погашення дебіторської заборгованості, заборгованості за позиками, безоплатно одержані кошти, відшкодування матеріальних збитків, внески до статутного капіталу, платежі за надане в лізинг (оренду) майно, роялті, дохід (проценти) від володіння корпоративними правами, повернення невикористаних підзвітних сум, інші надходження. Приймання готівки в каси проводиться за прибутковими касовими ордерами, підписаними головним бухгалтером або особою, уповноваженою керівником підприємства. Враховуючи викладене вище, при здійсненні операцій, безпосередньо не пов’язаних з реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг) та іншого майна реєстратори розрахункових операцій і розрахункові книжки не застосовуються. При цьому юридичні особи проводять зазначені операції з оформленням прибуткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій, підписаних і завірених печаткою в установленому порядку. Однак слід зазначити, що суб’єкт господарювання, який отримує платежі за надане в лізинг (оренду) майно, застосовує реєстратор розрахункових операцій при проведенні таких розрахункових операцій.

Коли і як часто проводити інвентаризації визначає керівник

інентаризаціяДо компетенції керівника підприємства належать, зокрема:

  1. визначення періодичності та строків проведення інвентаризації (крім випадків, коли проведення інвентаризації є обов’язковим);
  2. прийняття рішення про укладення договорів про повну матеріальну відповідальність;
  3. прийняття рішення про передання майна на час тимчасової відсутності матеріально відповідальної особи іншій матеріально відповідальній особі.

На цьому наголосив Мінфін у листі від 11.09.2017 р. та водночас нагадав:

  1. згідно зі ст. 134 КЗпПУ, працівники несуть матеріальну відповідальність у повному розмірі шкоди, заподіяної з їх вини підприємству, установі, організації, зокрема в разі, якщо між працівником і підприємством, установою, організацією згідно зі ст. 135 КЗпПУ укладено письмовий договір про взяття на себе працівником повної матеріальної відповідальності за незабезпечення цілості майна й інших цінностей, переданих йому для зберігання або для інших цілей;
  2. відповідно до п. 7 р. I Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.2014 р. №879 (далі — Положення №879), проведення інвентаризації є обов’язковим, зокрема в разі зміни матеріально відповідальних осіб, а також у випадку зміни керівника колективу (бригадира), вибуття з колективу (бригади) понад половини його членів або на вимогу хоча б одного члена колективу (бригади) при колективній (бригадній) матеріальній відповідальності (на день приймання-передачі справ) в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні;
  3. відповідно до п. 1 р. II Положення №879, інвентаризація проводиться повним складом інвентаризаційної комісії (робочої інвентаризаційної комісії) та в присутності матеріально відповідальної особи;
  4. згідно з п. 18 р. II Положення №879, інвентаризаційні описи (акти інвентаризації) підписуються всіма членами інвентаризаційної комісії (робочої інвентаризаційної комісії)та матеріально відповідальними особами. Своєю чергою, матеріально відповідальні особи дають розписку, у якій підтверджується, що перевірка активів відбулася в їх присутності, у зв’язку із чим претензій до членів комісії вони не мають і приймають на відповідальне зберігання перелічені в описі активи. Під час проведення інвентаризації в разі зміни матеріально відповідальної особи та особа, яка приймає активи, дає розписку про отримання активів, а та, яка передає, — про передання активів. За матеріалами інтербух

Смертельне куріння

pozeza smertДо оперативно-диспетчерської служби Управління надійшло повідомлення про пожежу у селі Дубівка Борщівського району.  По прибуттю рятувальники з’ясували, що загорання виникло у кімнаті житлового будинку, орієнтовною площею 30 м.кв. На допомогу направили і місцеву пожежну охорону села Бурдяківці. Загоранння знищило одну житлову кімнату, речі домашнього вжитку, два дерев’яних вікна, двоє дерев’яних дверей.  На місці події виявлено тіло громадянина. Ймовірна причина виникнення події - необережність під час паління. 

Погода
Погода у Тернополі
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Новини тернополян

Thumbnail Тернопільський міськрайонний центр зайнятості провів міні-ярмарок вакансій на замовлення ТОВ “Тернопільський м'ясокомбінат” та ПРАТ “Тернопільавто”.
Thumbnail Хочеш вивчити або вдосконалити свої знання з іноземної мови? Тоді приходь на заняття у Тернопільську обласну бібліотеку для молоді.
Thumbnail У Коаліцію Громадських організацій «Тернопільський Центр Реформ» запрошуємо аналітика на оплачуване стажування.
Thumbnail 28 червня лікарі спеціалізованої клініки "Ортоклініка" організували волонтерську поїздку у с.Великі Дедеркали (Шумщина).
Thumbnail У приміщенні Тернопільського міськрайонного центру зайнятості фахівці відділу взаємодії з роботодавцями провели міні-ярмарок вакансій для ТД ПАТ «Укрпошта».
Thumbnail Дефіцит пенсійного фонду (ПФУ) складає близько 200 млрд грн. Ще кілька років тому в Україні частка людей 60-65 років становила 21,8% від загальної чисельності населення. Згідно з національним...
Thumbnail До редакції "Часопису" надійшов лист наступного змісту: Прочитали Вашу публікацію про горе-феодала Бориса Ярослава директора Новосілківського спиртзаводу.
Thumbnail У п’ятницю,15 червня, в Чорткові відбулася презентація науково-просвітницької виставки «ЗУНР у війні за незалежність».
Thumbnail Захист житлових прав дітей – одне із важливих питань у діяльності служби у справах дітей. На службу  в справах дітей покладені функції здійснення контролю за дотриманням батьками та особами, які їх замінюють,...