Невідомий зловмисник зателефонував на мобільний та розповів жертві афери, що зумів зупинити несанкціоновану видачу готівки в банкоматі в Києві. Опісля швидко переконав жінку змінити паролі, аби убезпечити рахунок від крадіжки.
Тернополянка надала усі конфіденційні дані та допомогла кіберзлодію зняти з картки майже 11 тисяч гривень. За фактом шахрайства поліцейські розпочали кримінальне провадження. Головна порада — нікому не повідомляти дані карток, навіть працівникам банку. Зазвичай шахраї намагаються за допомогою повідомлень або телефонних дзвінків отримати саме цю інформацію. Справжні працівники банку не будуть просити вас надати інформацію про термін дії картки, тризначний номер на звороті картки, паролі, коди банків та мобільних операторів. Якщо у вас є сумніви, хто телефонує – шахрай чи працівник, запитайте прізвище працівника банку і припиняйте розмову. Передзвоніть на офіційний номер телефону банку, який зазначено на картці.