25 жовтня в новому бізнес-просторі «Open Space Ternopil» відбувся тренінг на тему «Блогери і співпраця: як просувати малий бізнес». Спікеркою стала Наталя Іваськів, засновниця інтернет-магазину «Стріттехнік», яка надала практичні поради щодо роботи з блогерами та інфлюенсерами.
Під час заходу учасники дізналися, як обирати відповідних блогерів, щоб їхня аудиторія відповідала цільовій групі бізнесу, обговорили нюанси домовленостей та побудови успішних партнерств. Спікерка поділилася ідеями щодо створення контенту, який підкреслює унікальність бренду і привертає увагу потенційних клієнтів.
Також Наталя Іваськів наголосила на важливості аналізу ефективності кампаній та зазначила, що співпраця з інфлюенсерами дозволяє креативно підходити до реклами, створювати інтерактивний контент, що зміцнює довіру до бренду і залишає позитивне враження.
Open Space Ternopil створено Тернопільською міською радою в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів» (SRER), що реалізується Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.