Назвавшись представником банку, шахрай зателефонував жителю обласного центру, налякав втратою грошей, запропонував допомогу, вивідав реквізити картки і, як наслідок, людина втратила свої збереження.
До 24-річного тернополянина на мобільний зателефонував невідомий, представився співробітником служби безпеки банку, клієнтом якого є хлопець, і повідомив про те, що хтось намагається викрасти кошти з його картки. Замість перевірити дану інформацію у фінустанові, тернополянин погодився вирішити проблему в телефонному режимі. Зробив усе, як велів незнайомець, і отримав сповіщення: з картки знято 26 000 гривень.
Нагадуємо громадянам: усі банківські питання варто вирішувати з реальними працівниками фінансових установ, котрі ніколи не вимагатимуть у вас дані карток чи рахунків. І робити це потрібно аж ніяк не в телефонному режимі.