Друга лікарня тепер має мобільний колл-центр

call center miska komunalna likarnya 2 ternopil 3

З метою оптимізації комунікації з пацієнтами, 1 липня у КНП «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» розпочала роботу інформаційно – довідкова служба (Кол-центр). Для зручності здійснення дзвінків з різних операторів мобільного зв’язку, впроваджено три номери з різними початковими цифрами, відповідно до обраного вами оператора:

— (067) 620 20 40 – Київстар;

— (093) 620 20 40 – Лайф;

— (099) 620 20 40 – Водафон.

Кол-центр працює у робочі дні з 8:00 до 20:00 год. У вихідні дні дзвінок автоматично переадресовується в цілодобове відділення невідкладної медичної допомоги. Всі пропущені дзвінки в позаробочий час фіксуються. Наступного робочого дня оператори зв’яжуться за цими номерами з абонентами, якими здійснено дзвінки,  та нададуть необхідну інформацію. Також серверна частина Кол-центру дозволяє залишати повідомлення на автовідповідач. Щомісячно формується статистика вхідних/вихідних/пропущених дзвінків, тривалості здійснення вхідних/вихідних дзвінків. Найближчим часом буде здійснено синхронізацію бази пацієнтів Кол-центру з пацієнтською базою медичної інформаційної системи лікарні, що дасть змогу здійснювати запис на прийом до лікарів поліклініки вторинного рівня безпосередньо операторами Кол-центру. Нагадаємо,Кол-центр нещодавно запрацював також на базі реєстратур КНП «Центр первинної медико – санітарної допомоги».

НОВИНИ ТЕРНОПОЛЯН

ЕКОНОМІЧНІ НОВИНИ

ПОЛІТИЧНІ НОВИНИ

СУСПІЛЬНІ НОВИНИ

© 2015 Часопис. Новини Тернополя.
chasopys.te.ua@gmail.com