Його проводять з метою залучення установ, організацій, підприємств, закладів, церковних громад, парафій, мешканців Тернопільської міської територіальної громади, дітей та родин до вивчення та пізнання новорічно - різдвяних традицій, за допомогою засобів народного декоративно-прикладного мистецтва. Відповідно до Положення про проведення конкурсу, «Різдвяне диво» триватиме по 14 січня 2024 року.
Оцінюватимуть роботи учасників у трьох номінаціях, а саме:
- «Різдвяна шопка» - передбачає виготовлення макету різдвяної шопки;
- «Вертепна атрибутика» - передбачає виготовлення різдвяної зірки, вертепних персонажей;
- «Ялинкова прикраса» - передбачає виготовлення автентичних іграшок.
У конкурсі можуть брати участь:
- установи, підприємства, заклади, організації, суб’єкти господарської діяльності незалежно від форм власності, розташовані на території Тернопільської міської територіальної громади;
- церковні громади, парафії;
- професіонали, аматори;
- мешканці Тернопільської міської територіальної громади.
Основними критеріями оцінювання у конкурсі, відповідно до положення, є: оригінальність та самобутність; розкриття теми; якість; творчий підхід; техніка виконання; акуратність; креативність; самостійність (фігурки, архітектурні споруди створені власними руками). Приймаються роботи від учасників без вікових обмежень: колективні (родинні, гуртові) та індивідуальні. Заявки на участь у конкурсі приймаються через заповнення Google-форми або подаються в управління культури і мистецтв Тернопільської міської ради до 1 грудня 2023 року за адресою: 46001, бульв. Тараса Шевченка,1 каб.31, тел. (0352) 52-67-32 або (0352) 52-00-80. Роботи приймаються до 5 грудня 2023 року в Українському Домі за адресою: 46001, бульв. Тараса Шевченка, 27. Переможці визначатимуться спеціально створеною комісією та будуть нагороджені Подяками міського голови і грошовою винагородою. Усі подані роботи будуть представлені на виставці у грудні 2023-січні 2024. Результати конкурсу будуть висвітлені в ЗМІ, соціальних мережах та на офіційному сайті Тернопільської міської ради.