
Сервіс призначено для осіб з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на кріслах колісних та осіб, які їх супроводжують.Заявку на інклюзивний вагон необхідно подати через онлайн-сервіс принаймні за 3 доби до дати запланованої подорожі. Упродовж 24 годин наші оператори візьмуть заявку в роботу та зв’яжуться із замовником послуги. Отримати та сплатити квитки можна в касі не пізніше ніж за 1 годину до відправлення поїзда. Статус заявки можна уточнити 0 800 503 111. Також нагадуємо і про послугу замовлення вокзального помічника, який допоможе з багажем і посадкою. Всі посилання на сервіси, а також скриньку для ваших відгуків закріпимо у першому коментарі. Крок за кроком впроваджуємо програму «Безбар'єрна залізниця». Наразі маємо у своєму парку 50 вагонів з підйомниками або пандусами, з яких 37 — вагони нового покоління, які збудовано протягом останнього року. Усі ці вагони мають умови для інклюзивного користування, зокрема, є універсальна вбиральня і купе облаштоване для потреб людей з інвалідністю. У новозбудованих вагонах у такому купе розташовані спальні дивани, які можуть змінювати кут нахилу й фіксувати тіло, пульт для регулювання освітлення, кнопку для звернення до провідника та пристрій для гучномовного зв'язку з ним.