Форма запиту про отримання витягу з реєстру страхувальників (далі – Запит) визначається Порядком надання інформації з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 21.07.2017 №651, постановою правління Пенсійного фонду України від 21 липня 2017 року №16-1 (далі – Порядок) (абзац третій п. 2 розд. І Порядку).
Згідно з п. 1 розд. ІІ Порядку Запит подається за формою №1-ЗРС (додаток 1 до Порядку) одним із таких способів:
особисто платником єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) та/або застрахованою особою чи уповноваженою на це особою до територіального органу Державної податкової служби України (далі – контролюючий орган) за основним місцем обліку платника єдиного внеску або до іншого контролюючого органу;
надсилається поштою до контролюючого органу за основним місцем обліку платника єдиного внеску або до іншого контролюючого органу;
в електронній формі засобами електронного зв’язку.
Платники єдиного внеску, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, та/або застраховані особи можуть подати Запит засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням законів України «Про електронні довірчі послуги» та «Про електронні документи та електронний документообіг».
На вебпорталі ДПС у рубриці Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр форм електронних документів розміщені електронні форми Запиту, які формуються за ідентифікаторами форм:
F1303801 (для фізичних осіб),
J1303801 (для юридичних осіб).